Experience of english students education on the departament of infectious diseases
DOI:
https://doi.org/10.14739/2310-1210.2013.4.16859Keywords:
foreign students, educationAbstract
The experience of English speaking students teaching the infectious diseases was summarized, an attempt to establish the recommendation of the organization of the learning process in the specialty was made.References
Національна академія наук України: проблеми розвитку та входження в європейський науковий простір / За ред. О.С. Онищенка, Б.А. Маліцького. – К., 2007. – 6,80 с.
The Bologna Process – The European Higher Education Area in the new decade, Communiqué of the Conference of European Ministers Responsible for Higher Education, Leuven and Louvainla-Neuve, 28–29 April 2009. URL: http://www.ond.vlaanderen.be/ hogeronderwijs/bologna/conference/documents/Leuven_Louvainla-Neuve_Communiqu%C3%A9_April_2009.pdf
2009 World Conference on Higher Education: The New Dynamics of Higher Education and Research for Societal Change and Development (UNESCO, Paris, 5–8 July2009) COMMUNIQUE. – Режим доступу: http://www.unesco.org/ fileadmin/ MULTIMEDIA/HQ/ED/ED/pdf/ WCHE_2009/ FINAL% 20COMMUNIQUE % 20WCHE%202009.pdf.
Булах І.Є. Цілі медичної освіти як системно творчий елемент / Булах І.Є., Пащенко В.В. // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2000. – №1. – С. 78–84.
Бабкіна О. Проблема підвищення якості вищої освіти в Україні у контексті Болонських реформ / Бабкіна О. // Освіта і управління. – 2006. – Т. 9, №1. – С. 91–95.
Захарін С.В. Економічна диверсифікація як ефективний механізм забезпечення розвитку підприємства / С.В. Захарін // Вісник КНУТД. – 2012. – №1. – С. 139–145.
Цогла О.О. Становлення диверсифікаційних процесів у діяльності підприємств / О.О. Цогла // Актуальні проблеми
економіки – 2011. – №7. – С. 147–151.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.